Skip to content

32 / 40 uur

Support Engineer Business Software M/V

Wat ga je doen?

Je bent, samen met de Manager Development & Support, het eerste aanspreekpunt voor onze klanten die gebruik maken van ons Elements Software Platform. Jullie beoordelen, begeleiden en handelen meldingen af. Daarbij werken jullie samen met ons Development team. Je hebt een gevarieerde rol met professionele interactie met de deskundige contactpersonen bij onze klanten.

Zo word je onderdeel van een topteam bestaande uit Business Consultants, Software Developers en Software Testers. Je bent hierbij de ‘spin in het web’ en fungeert als tussenpersoon tussen business consultants, techniek, developers en onze opdrachtgevers. Kwaliteit staat bij ons op #1, op de voet gevolgd door plezier in je werk. We werken volgens Agile principes – denk aan daily’s, sprints, sprint reviews en retrospectives.

Wie ben jij?

Spreekt deze functie en deze werkomgeving jou aan? Kijk dan snel of je je herkent in het onderstaande profiel:

  • Betrokkenheid, stressbestendigheid, analytisch denken en nauwkeurig werken zijn jouw sterke punten;
  • Je wilt graag de beste oplossing vinden voor en met de klant;
  • Je neemt de verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het werk dat je levert;
  • Je hebt een afgeronde, IT-gerelateerde opleiding en ervaring of affectie met service desk werkzaamheden;
  • Een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal (mondeling en schriftelijk);
  • Circa 2-5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met beheer en troubleshooting van Windows en Linux omgevingen;
  • Ervaring met SQL/NoSQL databases o.a. MSSQL, MySQL, MongoDB (Atlas);
  • Het is een pré als je ervaring hebt met Jira, Confluence e.d.

Wat hebben we je naast een uitdagende werkomgeving te bieden?

  • Onderdeel zijn van een topteam bestaande uit Business Consultant, Software Developers en Software Testers
  • Een prettige, resultaatgerichte bedrijfscultuur waarbinnen creativiteit en innovatie worden gestimuleerd;
  • Een functie voor 32-40 uur per week met ruimte voor (persoonlijke) groei en ontwikkeling
  • 27 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Een moderne pensioenregeling via BeFrank;
  • Laptop, mobiele telefoon en e.v. middelen voor een doelmatige thuiswerkplek;
  • Zodra de Corona situatie het weer toelaat bieden wij een werkplek in een duurzame kantooromgeving met een fijn werkklimaat;
  • Onze medewerkers genieten van lekkere koffie, vers fruit, een vrijdagmiddagborrel en regelmatig een personeelsuitje en een jaarlijks kerstdiner (zodra dit allemaal weer kan gezien de Corona crisis)

Over Icologiq

Icologiq is innovatief, deskundig en slagvaardig. In 2019 eindigden wij op #26 van de Top-100 van de KvK van de meest innovatieve softwarebedrijven van Nederland. We adviseren en ondersteunen organisaties bij de overstap van een traditioneel analoog, naar modern digitaal kwaliteitssystemen (eQMS). Daarmee kunnen onze klanten meestal wereldwijd effectiever en efficiënter werken, hun kosten verlagen en op ieder moment aantonen dat zij voldoen aan wet- en regelgeving.

Binnen onze werkwijze met klanten staat de mens en lange termijn relaties centraal. Projecten die wij uitvoeren hebben tot doel structurele en duurzame organisatorische verbeteringen te realiseren. Daarbij is IT ondersteunend aan dit doel. Wij maken gebruik van moderne werk- en communicatiemethoden om doelgericht samen te werken met onze opdrachtgevers. Onze klanten bevinden zich met name in Nederland, en hebben vaak meerdere (internationale) vestigingen.

Interesse?

Wil jij je horizon verleggen en een volgende stap maken in je carrière? Dan ontvangen we graag je CV en een bijlage met je motivatie voor deze functie. Solliciteer direct via deze pagina of via hrm@icologiq.com.

Om werkzaam te kunnen zijn bij Icologiq dien je een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Formulier