Skip to content

32 / 40 uur

BUSINESS CONSULTANT M/V

Wat ga je doen?

Met jouw kennis van bedrijfsprocessen help je organisaties bij het inrichten van moderne kwaliteit- en veiligheidssystemen en het digitaliseren van bedrijfsprocessen. Je inventariseert uit te voeren opdrachten; je analyseert bedrijfsprocessen, brengt klantwensen in kaart en levert input voor het opstellen van projectplannen. Vervolgens implementeer je onze software bij klanten en assisteer je bij het inrichten hiervan. Dit doe je altijd in nauwe samenwerking met de klant. Daarnaast beantwoord je zelfstandig vragen over de functionele toepassing van de Icologiq software en zorg je voor (online) kennisoverdracht en training. Je bent dus van het begin tot het eind betrokken bij onze implementatieprojecten, waarbij een succesvol eindresultaat en klanttevredenheid voorop staat. Omdat er altijd meerdere projecten tegelijk lopen heb je met zowel nationale als internationale klanten contact. In deze Corona crisis werken alle medewerkers vanuit huis i.p.v. ons kantoor in Enschede, wij volgen strikt de richtlijnen van het RIVM. Onze ervaring is dat ook in deze thuiswerksituatie het online implementeren van onze software bij bestaande en nieuwe klanten prima verloopt.

Wie ben jij?

Een enthousiaste collega die zich kan verplaatsen in de belevingswereld van eindgebruikers. Die inziet dat de keuze voor de juiste software werkstress reduceert en ook mensen in organisaties dagelijks gelukkiger en productiever maakt in hun werk. Een collega die ook actief meedenkt over de ontwikkeling van ons applicatieplatform, Icologiq Elements, waar dagelijks tienduizenden professionals wereldwijd gebruik van maken.

Wat hebben we je naast een uitdagende werkomgeving te bieden?

  • Onderdeel zijn van een topteam bestaande uit Business Consultant, Software Developers en Software Testers
  • Een prettige, resultaatgerichte bedrijfscultuur waarbinnen creativiteit en innovatie worden gestimuleerd;
  • Een functie voor 32-40 uur per week met ruimte voor (persoonlijke) groei en ontwikkeling
  • 27 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Een moderne pensioenregeling via BeFrank;
  • Laptop, mobiele telefoon en e.v. middelen voor een doelmatige thuiswerkplek;
  • Zodra de Corona situatie het weer toelaat bieden wij een werkplek in een duurzame kantooromgeving met een fijn werkklimaat;
  • Onze medewerkers genieten van lekkere koffie, vers fruit, een vrijdagmiddagborrel en regelmatig een personeelsuitje en een jaarlijks kerstdiner (zodra dit allemaal weer kan gezien de Corona crisis)

Je profiel

Spreekt bovenstaande je aan? Kijk dan snel of je over de juiste skills beschikt:

Je bent klantgericht, kunt goed luisteren en analyseren en je gebruikt jouw deskundigheid om de klant goed te adviseren. Verder beschik je over:

  • Een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van bedrijfskunde
  • Affiniteit met kwaliteit, veiligheid, IT en digitale transities
  • Ervaring in het begeleiden en zelfstandig uitvoeren van projecten
  • 10 tot 20 jaar werkervaring
  • Een gedreven en resultaatgerichte persoonlijkheid
  • Een proactieve en zelfstandige houding
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Rijbewijs B

Interesse?

Stuur je CV met motivatie naar hrm@icologiq.com.

 

Om werkzaam te kunnen zijn bij Icologiq dien je een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Formulier