Contact opnemen Demo aanvragen Informatiepakket aanvragen Aanmelden voor de nieuwsbrief

Complaints Management

De klachtenregistratie module in Icologiq Elements

Hoe kunt u het behandelproces van klachten verbeteren?

Iedere klacht is een kans om te verbeteren. Hoe meer inzicht in interne of externe klachten, hoe makkelijker u verbeterkansen kunt identificeren.

Complaints Management van Icologiq Elements ondersteunt bij het registreren en afhandelen van interne en externe klachten volgens een gestructureerd proces dat is afgestemd op het type klacht. Aan de hand van rapportages krijgt u beter inzicht in de hoeveelheid en de ernst van de klachten. U kunt de klachtafhandeling verbeteren door bottlenecks in het afhandelingsproces in kaart te brengen en hier gericht op te sturen.  

Extra voordeel binnen de Complaints Management module is dat uw werknemers via mobiel en tablet een klacht kunnen registreren. Dit stelt uw organisatie in staat om op elk gewenst moment informatie vast te leggen en zijn uw werknemers niet meer gebonden aan hun werkplek. Meer weten over de voordelen van de nieuwste update? Klik hier 

Hoe werkt Complaints Management?

Organisaties zoals HM.Clause en Assa Abloy gingen u al voor in professionaliseren in klachtenafhandeling. HM.Clause bespaart kosten op het gebied van claims doordat zij klachten actiever zijn gaan opvolgen.

Benieuwd welke impact deze module kan hebben voor uw organisatie? Neem vrijblijvend contact op met een van onze consultants.